Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Visst, det är varmt, men min lilla kanin dricker otroligt mkt vatten, mkt mer än den stora, dessutom pissar han som och är okastrerad så de luktar ju fördjävligt om honom, ävenf ast man byter spån och diskar buren.
vart kan man kaöpa burpellets? Granngården? Han äter bara gräs nu, får hö om det regnar och han är inne, på 12h börjar de verkligen stinka amoniak om honom.
Kan kastrering hjälpa mot lukten? Min andra hane luktar inte alls..
Granngården, mataffärer, zooaffärer... I princip överallt, om det är papperspellets. Toa Lätt och Majsans Remiss är märkena.
Menar du såna där andra pellets som man eldar med så ska de finnas på granngården.
Hästhantering Hur mycket kraftfoder får hon? Motion? Jag hade gett det ett tag till men tagit in henne själv först. Det går inte att stalla tillbaka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.