Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan någon här på Buke tipsa om ett dressyrträns? Det ska vara aachen med rätt så bred nosgrimma. Tränset ska vara svart med vit fodring. Ska helst inte kosta över femhundralappen.. Snälla tipsa!
Jacson Immer er veldig flott, og ok pris. Fås i svart med eller uten hvit for, eller brunt. Samt med gull- eller sølvspenner. Kontakt din Jacsonforhandler så får du bestilt den fargen og de spennene du vil ha. Har selv et i svart med gullspenner. Utrolig flott.. Og holder seg vel til dine ønsker om utseende og pris.
Ellers har jo Passier et veldig flott hodelag, men er i en alt for høy prisklasse..
Enig. De kan virke harde i starten. Men vær flink med å smøre i starten. Tar ikke lang tid før de blir endel bedre. Har en venninde som har brukt sitt Jacson Immer hodelag i ca 1/2 år. Og smurt det endel i starten. Hun har byttet ut pannebåndet, så da jeg så hodelaget første gang og hun sa det var Jacson fikk jeg sjokk. Dro til samme hestebutikk hun hadde kjøpt sitt, og kjøpte meg mitt eget
säger oxå jacson om u inte e beredd att ge mer för ett träns..
har haft mitt jacson träns i tre år nu e de hur fint dom helst fortfarande,och de har jag ridit ute med i ur och skur...kostade mig hela 199:-
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.