Dressyrträns i tobacco

Inka-90

Trådstartare
Jag har köpt en Prestige Venus D i tobacco. så nu söker jag ett fint träns som passar til då jag bara har svarta dressyrträns. Eftersom det är kalvläder så mörknar den ju lite så den " vanliga" tobacco eller new tan färger blir för ljus.. någon som har tips på ett fint träns som kan passa i färg för runt 1500kr? gärna bilder.

Sv: Dressyrträns i tobacco

New Market färgen tycker jag passar jättebra till min Prestige iaf. Sedan så är Hubertustränsen i princip perfekta i färgen. Men mitt har mörknat lite för mkt (är dock jättegammalt).

Okey, trodde det var liknande färger iaf men det stämmer inte då. Men det passar ju precis i början iaf :p

Om du inte hittar något kanske Globus Tanja tränsen funkar. Både svart och newmarket. Snygga detaljer, och om man vill förstärka "newmarket känslan" kan man ju ha newmarket tyglar till. Smaken är ju som baken, jag har ett sånt träns med remont som jag bara älskar.:love:

Globus_tanjaremont.jpg
[/IMG]

Jag fick visst inte med bilden.:angel:

Få se om jag lyckas nu då...

Globus_tanjaremont.jpg
[/IMG]

Jag har tittat lite på hubertus, ska nog åka in till stan och ta en titt till. helst skulle jag vilja ha ett rundsytt kandar med vitt foder.:love: finns det?

inte med vitt foder men med vit kant på nosgrimman. tror det finns en bild på det på henrikssons. jag har det men har bytt ut nosgrimman..

testar igen då:

IMG_0407.jpg

är inte fullt så rött irl :)

här är kandaret fast med icke-original nosgrimma:

Bild012-1.jpg

Men är inte den färgen lite mörkare än Prestige´s tobacco? De Venusar jag kollat på som var bruna tyckte jag var väldigt ljusa.

det beror nog lite på hur gammla dom är och vad man smörjt med. den jag hade var rätt mörk:
prestigevenusd026_annons.jpg

och deras nya sadlar har ju en helt annan tabaccofärg som är mörk redan från början:
Bild005-2.jpg

Det tränset köpte jag:d. Billigt var det oxå.
Det passade t o m.:banana:

Snygga detaljer på söljorna o dubbelsytt. Vill ha matchande tyglar till:confused:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 526
Senast: Mia_R
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
981
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix