Dressyrtermer

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

hoppar&studsar

Hjälp mig!

Jag behöver hitta engelska dressyrtermer för skänkelvikning, mellantrav o andra termer som man hittar i ett Lätt program?? Är det ngn som vet hur/var man kan hitta detta? Har googlat etc. men kaninte hitta ngnting... Det måste ju finnas...?? Behöver detta till ett skolarbete så snälla hjälp mig! :confused:

Sv: Dressyrtermer

Sök här i forumet "dressyrgnägg" det finns några andra trådar med samma frågeställning och väldigt bra svar! Prova sökord som "USA", "termer" "engelska" etc och om du inte får någon träff så kan du leta bland de sista sidorna. Där såg i alla fall jag dessa trådar!:D
Lycka till!
Sofia

ps. Hehe... nu gjorde man bort sig...:P såg inte att länken ovan var länkad dit jag menade:P
Jaja sånt som händer!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dressyrtermer

Du kan också söka på några engelska ord som dessa: Shoulder in, canter, trot, walk...

Jag försökte att söka men det blev inte helt lyckat...:( Du hittar nog bäst om du bara letar bland trådarna längst bak:rofl:

Lycka till ännu en gång!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 757
Senast: Sel
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 414
Senast: KesoNeso
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka