Dressyrtävling, Ridstövlar

L

linaf

Åhh äntligen fick jag tillbaka mina ridstövlar efter att ha varit hos skomakaren för utlästning och påsättning av dragkedja. Med självklart så passade dom inte nu heller tack vare att mitt ena ben har blivit mkt tjockare än det andra efter ett benbrott. Jag ska ju tävla på söndag, så nu undrar jag om man får starta en lokaldressyrtävling i jodphurs och shortchaps (utan fransar)??

Sv: Dressyrtävling, Ridstövlar

Ja, på lokaltävling får du ha jodphursskor + shortchaps utan fransar.

Sv: Dressyrtävling, Ridstövlar

Jag tror att chapsen och skorna måste vara svarta... men jag är inte riktigt säker. De måste vara i samma färg i alla fall.

malu

Liknande trådar

Utrustning Maken ska köpa ridstövlar. Han rider minst 5 ggr i veckan och har hittills klarat sig med stadiga jodphurs och shortchaps av stadigare...
Svar
4
· Visningar
1 376
Senast: pemattias
·
Ridning Ska ta min historia lite kort. Ända sedan jag var liten så drömde jag om att rida svår hoppning. När jag skulle börja gymnasiet...
2
Svar
21
· Visningar
2 339
Senast: muppia
·
Islandshäst Efter 1 år har vi nu ett pass på vår Saga. Historian började vintern 2004/2005 när jag tyckte vårt gamla sto Perla var hemskt tjock...
Svar
17
· Visningar
1 881
Senast: Vili
·
Fälttävlan Ja vad har era hästar för bakgrund? Hur länge har ni haft den? Vad hade den gjort innan ni köpte/låna/fick den? Vad gör den nu...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
13 505
Senast: Idasagare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar