Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe jag känner igen det där. Min nya tränare drillar mig hårt och det ska fasen hända nya saker vid varenda eller varannan bokstav och gärna däremellan också. Jag hinner inte ens tänka så snabbtJag ska tävla en häst i stallet på lördag, vi ska rida MSV B:1. Men hjälp vad jag har blivit långsam i min ridning
Märks att jag ridit unghäst senaste åren, där vi har haft fullt upp med att typ ta oss genom ett hörn för att sedan kunna göra en rörelse. Det straffar sig nu när jag ska göra öppnor, är halvvägs in på långsidan innan vi är inne i en öppna... Tur att jag har några dagar till på mig att skärpa till mig
Vi ska också ut i morgon igen men jag är faktiskt sjukt otaggad.För min del är jag så oerhört tacksam över mina gubbar. Det har varit en så sjukt jobbig sommar och hästarna har verkligen hållit mig vid liv. Min lilla Dio har blivit en riktig hjärtehäst. Zacke kommer alltmer på min ridning och idag hade vi ett riktigt bra pass! Vårt största problem är nåt så basic som att få stopp. Men när han är på hjälperna är han så fin! I helgen ska vi starta LA3 och MsvC1 på lördag och på söndag MsvC1 med tre domare.
Är intensiva veckor framöver med tävling nästa helg också, ska bara bestämma mig vilka klasser jag vill/kan/orkar rida. Tredagarsmeeting rätt nära så båda hästarna ska ut. Sen ska Zacke vara med på träning för Bo Jenå veckan efter vilket ska bli så roligt.
Hahaha, jag vet inte det ja...@Corax
Ska bisitta i MSV C imorgon så jag kommer att få se dig. Kul!
Jag var på framridningen samtidigt som er (startade sist i msvc). Så kul att det går så bra!!Fumo startade msvb:4 igår med tränaren och var riktigt riktigt fin! Lite missar så ett par 4or och 5or men tre av fyra byten var rena och de slutade på 71.5% och vann, så nu ska de starta msvb:5 igen och se var de står. Sist de startade den klassen var innan kiropraktorn och då funkade ju inga byten så ska bli kul att se!
Jamen då såg jag ju er! Jag vågade mig inte på att hälsa dock, var inte säker på om det var du! Tyckte ni såg fina ut, den där formen kommer tror jag.Jag var på framridningen samtidigt som er (startade sist i msvc). Så kul att det går så bra!!
För oss gick det bra om man inte tittar på %. Det är en tittig bana och hästen höll på att säga upp sig när hon såg hästarna i hagen vid banan. Och så läktaren/verandan längs ena långsidan.
Men ändå var hon helt ok med mig under programmet och formen var bättre än tidigare även om bjudningen stundtals är på/av. Så även om jag ville gräva ner mig och sluta tävla när jag hörde procenten så kollade jag på filmen och blev positivt överraskad. Och jag är stolt över att jag inte trycker/drar ihop henne.
Det är ett svårt trappsteg i utvecklingen för henne just nu och vi behöver stärka stärka stärka men vi kommer dit. Skitsamma om det kommer några trista resultat på vägen.
Dessutom är hon en dröm att åka med. Jag åker ju i stort sett alltid själv.
Samma här. Jag försökte le lite trevande mot dig från hästryggen men tror inte att du såg.Jamen då såg jag ju er! Jag vågade mig inte på att hälsa dock, var inte säker på om det var du! Tyckte ni såg fina ut, den där formen kommer tror jag.
Man kan se på tv.swb.orgKanske inte riktigt hör hemma i denna tråden egentligen, men någon som vet var/om man kan se breeders? Tidningen Ridsport hade länkat Equisport men där var ingen sändning vad jag kunde se...