Dressyrsadel???

P

plommomgurkan

Jag undrar bara om det finns någon här som har en prestige top dressage sp? Isåfall vill jag gärna höra vad ni tycker om den.
Jag är ute efter en djup och helst mjuk sadel och den ser så skön ut på bild men man vet ju aldrig, och denna ska ju vara djupare än den andra top dressagen.
Annars kan ni kanske rekommendera någon annan sadel med de kraven jag har som inte är så stora lr? :D

Sv: Dressyrsadel???

jag har haft en vanlig top dressage och tycker att djupet räckte väl och bra.... dessutom har den ju riktigt stora knästöd.

Sv: Dressyrsadel???

Tack så mycket då blir det nog en sådan om den nu passar min häst men det tror jag nog:banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Esmeralda
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 930
Senast: Roheryn
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 958
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar