Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns utan luft också (dock vet jag inte om Maestron har det).
Annars så kanske du skulle titta på islandssadlar. Sedan finns det raka sadlar med rundbossor (kanske inte så vanligt men det finns). Vad har du för sadel nu? Det behövs kanske inte så mkt rakare med tanke på ditt problem.
Man kan ha en kort sadel till en lång rygg men man ska inte ha en sadel som är för lång. Dessutom är min erfarenhet att isissadlar inte är så korta alla gånger.
jag har en KN sadel på min eller hade har sålt henne nu men hon var ngt rak och låg manke och bred över ryggen och den låg perfrkt en ullstoppad sadel och man känner sig ganska fri i den fast ändå så sitter man där man sitter, är ganska lång från höft till knä och den passar mig perfrekt.......hade tänkt att sälja den nu!
Men har nu bokat in sadeltekniker från det stället jag köpte min hoppesadel ifrån så jag hoppas hon har en begagnad inte allt för ful sadel som passar hästen annars får det bli en ny ( min bankbok)
Jaha, då får jag ju rapportera att en dressyrsadel är inhandlad
Det blev en Amerigo Pinerolo Alto. Begagnad, 1 år gammal, svart.
Tränade i den idag och jösses vilken skillnad på hästen. Kändes som om jag inte behövde ta i tyglarna överhuvudtaget. Hästen gick helt otroligt bra
Kropp & Själ Min pappa fick väldigt bra effekt på sina snarkningar med någon liten plastpryl som håller ut näsvingarna. Vet tyvärr inte exakt vad den...
Foder & Strö Jag ger så mycket lusern pellets och krafft muscle han vill äta. Sen ger jag hacker utöver det. Han äter inte mer pellets ifall jag tar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.