Elekta
Trådstartare
Efter att ha provat det mesta känns det som börjar jag ge upp.. Jag har ett arabsto med kort (inte superkort) och bred rygg. Manken är nästanintill obefintlig när ryggen kommer upp. Hon är även överbyggd, taskigt sadelgjorsläge och har stora bogblad.. Helt fantastiskt utgångsläge med andra ord De sadlar vi hittills testat glider fram och hamnar på bogbladen på henne.
Jag önskar en dressyrsadel som man kommer ner ordentligt i, med rejäla knästöd och enkelkåpa. Sadeln behöver även ha en smal midja (Equipe är bra) då jag får ont annars. Är det någon som har några tips på vad jag kan leta efter?
Bifogat lite bilder också som visar henne. Dock är dessa i avslappnat läge och när hon jobbar kommer ryggen upp rejält.
Jag önskar en dressyrsadel som man kommer ner ordentligt i, med rejäla knästöd och enkelkåpa. Sadeln behöver även ha en smal midja (Equipe är bra) då jag får ont annars. Är det någon som har några tips på vad jag kan leta efter?
Bifogat lite bilder också som visar henne. Dock är dessa i avslappnat läge och när hon jobbar kommer ryggen upp rejält.
Senast ändrad: