Dressyrsadel "Tekna"

S

__Stilett__

Har det kommit en ny dressyrsadel? vid namn Tekna?
(Är den från Globus?)
Någon som testat den?

Sv: Dressyrsadel "Tekna"

Förlåt, men var det inte du som skapade en tråd där du tyckte att alla skulle samla sina sadelfrågor? ;)

jo, men ingen verkade vilja det då alla andra skapade egna trådar ändå efteråt. Så uppenbarligen så var det ingen bra idé.

Jag har sett den på Globus hemsida iaf.
Jag tycker den ser riktigt trevlig ut! En av de "nya" (senaste åren) som jag kan tänka mig att köpa :)

tyckte också den såg trevlig ut, snubblade in på hemsidan av en slump och såg denna sadel. Har inte sett den IRL. På bilden ser den ju trevlig ut iallafall...:laugh:

Nu har jag sett sadeln IRL (ifall det finns några nyfikna)
den va jättefin verkligen! säkerligen prisvärd också.
Bra utformad modell, trevligt material.

Liknande trådar

Utrustning Letar ny sadel till min ena pålle som har tappat muskler efter fölning mm. Utprovaren sa för flera år sen att hon har en rak rygg...
Svar
0
· Visningar
303
Utrustning Någon som vet något om hulsebo dressyrsadel? Vad passar de på för typ av hästar? Anläggningsyta? Lång/kort?
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Loma
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Fiorano
·
Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 879
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar