Dressyrryttartest

Sv: Dressyrryttartest

Ryttaretest inledande klass (4 ryttare)
Dressyrryttartest 1:1
Dressyrryttartest 1:2

Nej det finns ingen utan galopp... Men galoppen är ju inte värst svår i något utav programmet... Fast allt e ju iof relativt:angel:

Nej galoppen är inte så svår, hittade programen och kikade igenom på förbundet sida :) . Men det optimala vore om det skulle finnas något utan galopp för då skulle fler av våra lektionsryttare kunna göra det. Men vi kanske kan göra om något program och ha även trav där det ska vara galopp i stället.

Det finns lite fler faktiskt

Dressyrryttartest I:1
Dressyrryttartest I:2

Dressyrryttartest L:1
Dressyrryttartest L:2

Dressyrryttartest M:1
Dressyrryttartest M:2

stockholms läns ridsportsförbunds hemsida. Under rubriken "tävling" och sen "stockholms- och ponnycuper" och sen tryckte jag på länken längst ner :D

Jag trodde bara att de du nämnde fanns men jag tittade in där av en slump och då hittade jag dem :bump: Synd att bara I:1an och I:2an finns på stallbacken. Man får en så bra översikt där. Även om det ibland kan kännas som att man ser programmen upp och ner :p

Senast ändrad av en moderator:

aa, jag kollade på stallbacken för jag utgick ifrån att hon "vet och kan allt":angel::rofl:

Liknande trådar

Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: Fiorano
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Fiorano
·
Övr. Grenar Såg en trailer på tv4. https://www.tv4play.se/program/422d9847059a4af6dab4 Dokumentär av New York Times om de många dödsfallen bland...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Lagfinalen i dressyr är igång på OS och Juliette Ramel var först ut med ett program där oturen var framme. Han trampade på sin sko och...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix