Dressyrryttare

cactuspower

Trådstartare
Vad har ni för tävlingskavajer? Vart köpte ni dessa samt vad kostade de? Lägg gärna in en bild om ni har, alt. på er och kavajen eller leta reda på en bild på nätet o lägg in. :)

Sv: Dressyrryttare

har en pikuer diana mörmörkblå nästan svart köpt på lyckås under eurohorse tror jag gav 1600 för den. orkar inte elta upp nån bild på den så här på morgonen men den är ruggans fin.

visahimarke.asp

De här e min kavaj, kostar närmare 3000 (Equiline -Suzy) men jag köpte dne på rean, 30% om jag itne minns helt fel :D

Alltså ca 2000 kr, det är jag mycket nöjd med! :)

Har en sådan här kavaj!
Pikeur, svart, silverknappar Smal i modellen med långa armar= bra för min rangelkropp :D

Pikeur_Ascona.jpg

Köpte den begagnad av min ridlärare = använd endast några ggr. Nypris ca 1600, jag betalade 700 :angel:

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 406
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 210
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 127

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Tillbaka