Dressyrprogram

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Java87

Tycker det är OÄNDLIGT många trådar om var man kan finna dressyrprogram på nätet!
Som det ser ut nu har ridsportsförbundet ensamrätt på dom så vill ni inte köpa programboken eller kopiera från nån ridskola får ni vackert nöja Er med ritade banor på www.stallbacken.com.
:banana: :banana: :banana:

Sv: Dressyrprogram

Jag tog bort den tidigare nålade programtråden eftersom jag i min enfald trodde att när man kom så långt som till tävling så vet man var man kan få tag på programmen, men jag hade tydligen fel.

Därför nålar jag denna tråd "en stund", ursprungsinlägget säger det mesta om progam och var man kan hitta dessa.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Squie
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka