Dressyrprogram-körning

B

Blicken

var hittar man dem. För inte så länge sen kunde man gå in på Ridsportsförbundet/tävling/körning/blanketter och där fanns pdf:er man kunde ladda ner och skriva ut men nu står det att de inte finns tillgängliga på den sidan längre.
Tyvärr står där inte var man får tag på dem, någon här som vet?

/Lina

Jag fattade däremot inte förklaringen...
Menar de att folk kommer att använda rätt blanketter oftare om man tar bort dem från nätet, eller..? :confused:

Fattade inte heller den förklaringen. Är själv inte ute och tävlar så jag vet inte hur det sköts med rätt blanketter. Men jag tycker ju att det borde vara lätt att använde de som finns på internet.
Ja, ja.

Har TR, så visst kan jag kolla där, men det var ju så smidigt att få ut det i A4 från internet. Särskilt nu när vi ska ha en programträningsdag på söndag där vi ska köra för domare så hade det ju varit bra att kunna få ut ex som kan användas då. Får väl rota lite i pappershögarna hemma för där finns kanske som jag skrivit ut innan.

/Lina

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
995
Senast: Kirre
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 058
Senast: Piaff
·
Foder & Strö Min häst ska flytta till nytt stall om ungefär två veckor och kommer då gå ut på skogsbete dygnet runt. Där hon står nu så står hon i...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka