Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha jag är inte så pass involverad i dig att det stör mig att du rider på graman eller att du tror på det du tror på, alla har ju olika vägar i ridningen och dressyren - så kommer det alltid vara.
men jag tycker det är konstigt att vissa medlemmar ska få något slags skyddsnät för det är OMÖJLIGT att upprätthålla i längden, det kommer ju komma folk och fråga ändå och så länge du skriver om det så kommer folk svara vad de tror och tycker om graman.
du och din graman kan för min del gifta er det är inte du som är mitt "problem" om du förstår hur jag menar, men alla ska ju ha samma regler för vad man diskuterar och inte, det är det enda jag egentligen tycker. och skulle du vara känslig för det kan du ju som sagt strunta i att skriva om det, jag tror inte du bryr dig direkt mycket du har ju en plan och du tränar för tränare och tror på det ni jobbar med = du har ju ingen anledning att faktiskt bry dig.
ni får ursäkta om det är svamligt men jag är dödligt trött, har suttit i bilen i två dagar känns det som och hämtat och lämnat ridstövlar, hästsläpet och gud vet vad så jag kan inte riktigt formulera mig haha. så jag hoppas att aaaallaaaa tar det här på rätt sätt nu det är fredag för katten, då ska man vara glad och dricka ett glas vin och filosofera över lördagens dressyrpass
Vilken hemsk nacke!! Usch fångrisk på den ponnyn, men det vet ni säkert! Bara en parentes! Söt var den annars!