Dressyrhattlådor

Victovie

Trådstartare
Japp, jag har tråkigt, så därför undrar jag hur era dressyrhattlådor ser ut? :D

Så här ser min ut, är egentligen till min farfars cylinderhatt(tror jag det var..) men den passar utmärkt även som dressyrhattslåda, dock fylld med lite annat material så hatten inte ska åka runt i det stor utrymmet :D
10april043.jpg

Sv: Dressyrhattlådor

min fina hatt... (läs svindyra) ligger i sin ursprungliga kartong.....
jag skäms:o
måste införskaffa en riktig hattlåda, men finns lixom annat man prioriterar....

btw. din ser ut som ett museeumföremål!! hihih

hahah :rofl: ja, men vad ska man göra när man nu äntligen slipper alla läxor i skolan - och så är Buke totaldött! :rofl: Då får man ju hitta på nått så Buke vaknar till liv igen :D

min fina hatt... (läs svindyra) ligger i sin ursprungliga kartong.....
jag skäms:o
måste införskaffa en riktig hattlåda, men finns lixom annat man prioriterar....

btw. din ser ut som ett museeumföremål!! hihih

Självklart ska man prioritera, jag hade ren tur att farmor och farfar haed flera åldor som vi kunde välja mellan :D .

Hahaha, jo när du säger det så ser den lite museumaktig ut :rofl: . Har inte upplevt så pass som på bilden :D . Men den fyller sitt syfte mkt väl och sticker ut ur mängden, så den kommer jag att använda tills den faller i bitar antagligen :p

Jag har min i pappkartongen jag köpte den i :D. Är skumgummi som i en ring inuti, så hatten ligger stadigt.

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 253
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar