Dressyrhattar!

DressyrBecca

Trådstartare
Nu när lillhästen debuterat MsvB med bravur så tänkte jag kosta på mig en ny hatt!
Har just nu en Christys, men är inte helt 100 nöjd med den. Tycker den är lite... tråkig...? :(
Så, in med massa bilder på era dressyrhattar och vilket märke det är!

Sv: Dressyrhattar!

Själv är jag förtjust i Horkan. Jag har litet huvud och ser inte klok ut i de lite högre hattarna.

Bild:
Klapp.jpg

Vad är det för fel på Cavallo Christy dressyrhattarna? Tycker i och för sig att de som inte är gjorda av borstat kaninhår är tråkiga men modellen med just borstat kaninhår är så mycket snyggare än Horka och andra modeller.

Det som jag framförallt inte gillar med min Christys är att brettet är lite för platt, samt att den är aningens för hög.

Släng gärna in bilder! :)

Själv har jag en Christy med borstat kaninhår (skulle köpa en billigare hatt, men ingen passade, bara den här dyra..) som jag är väldigt nöjd med :p!
Frsommar07nr-30.jpg

10april026.jpg

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: tara
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 037
Senast: fio
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Ajda
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 280
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar