Dressyrhattar

Sv: Dressyrhattar

Jag tror faktiskt att det finns speciell glans man ska ha på hatten. Vart man hittar det är en annan fråga. Jag kommer bara ihåg att mamma pratade om det för ett tag sen. Finns säkert i Tyskland. Där finns allt och lite till.

Jag tror som Chagini-garanterat fler som du som har samma problem-mao det finns garanterat en produkt antingen på tyska eller amerikanska marknaden!

Köpte en marinblå Christy's dressyrhatt från Catrin Henriksson (hon som äger www.dressyr.com ) vilken är med borstad kaninhår för ca 3år sedan och den håller fort. glansen bra så jag förstår inte varför din inte gör det. :cry:

Off Topic:
Någon som vet när Cavallo köpte upp Christy's? :confused:
(Vill veta då jag inte viste om det tidigare utan fick höra det i förra veckan)

Oh, hoppas någon känner till någon typ, vad de heter eller så, för isåfall skulle man ju kunan beställa hem kanske! :D (om det inte är riktigt svindyrt förstås :p )

mm, fast min har sett ut så här hela tiden. Blev överraskad när folk sagt att kaninhår glänser såå fint - jag bara va? Min glänser inte så mkt... :p . Litegranna gör den, är nöjd så, men blivit undrande varför min dyra hatt inte glänser lika mkt som andras :p

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: ameo
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
625
Senast: Mli
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
23
· Visningar
1 585
Senast: Idaw83
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
729
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka