Dressyrhästen ska få hoppprylar ^^

Horse_power

Trådstartare
Nu ska min lilla dressyrpålle få leka lite hopphäst ibland :rofl:

Men, men jag ska iaf köpa en hoppsadel nu och vill gärna ha lite tips på snygga schabrak till!(inga sånna korta utan "hela") helst i
*Blått *Grått *Beige/Ljusgult *vinrött (och liknande färger) Max runt 250kr.

Här är pållen:
14796001.jpg

Kan man ha detta tränset förästen? http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/15140000-15149999/640x480/15140469.jpg?0
(Nosgrimman sitter lite långt ner på bilden..)
Om inte så vill jag ha tips på träns me ;)

Mvh//Dressyrryttaren som alltid måste matcha om så även hopputrustning :angel:

Sv: Dressyrhästen ska få hoppprylar ^^

Nu ska min lilla dressyrpålle få leka lite hopphäst ibland :rofl:

Men, men jag ska iaf köpa en hoppsadel nu och vill gärna ha lite tips på snygga schabrak till!(inga sånna korta utan "hela") helst i
*Blått *Grått *Beige/Ljusgult *vinrött (och liknande färger) Max runt 250kr.

Här är pållen:
14796001.jpg

Kan man ha detta tränset förästen? http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/15140000-15149999/640x480/15140469.jpg?0
(Nosgrimman sitter lite långt ner på bilden..)
Om inte så vill jag ha tips på träns me ;)

Mvh//Dressyrryttaren som alltid måste matcha om så även hopputrustning :angel:

Jätte fin häst:)

Jag köpte några tränings schabrak på ÖB för 149 lr ngt sånt...ett grönt, vinrött och marin med guld passpoal stavas?...jätte fina:)

Ja det tränset kan du absolut ha, om nosgrimman hoppar upp lite:d
Tips på träns, jag kör med dyon och prestige på alla hästar men dom e jag dock ganska dyra:crazy:
Men annars rekomenderar jag Hööks har fina träns och GG har mycket fint:)...lite billigare.

vill du ha allroundschabrak(det du menar med hela)? det tycker jag e snyggast iaf:p satsa på EQL eller JW(kostar runt 5-600kr) tycker jag om:love: även mias(kostar ca 3-450kr) är snygga och av mkt bra kvalite´. om du vill ha ett billigare schabrak tycker jag om BR`s allroundshabrak, dem finns i snygga färger, kostar ca 2-300kr, beroende på var du köper det.

www.hastbiten.se där kan du se lite förslag på färger o så...:rofl:

Räknar dessa som "hela", kom inte på nått bra ord :p Men är dessa allround lr hopp?
15190084.jpg

RG :confused: Har inte så bra koll på märken :o

Räknar dessa som "hela", kom inte på nått bra ord :p Men är dessa allround lr hopp?
15190084.jpg

RG :confused: Har inte så bra koll på märken :o

ja, det där är allround schabrak! tyckte dom var riktigt snygga:d vet bara att läderprodukterna RG ska vara bra, visste inte att dom hade schabrak, men vad kostar dom? deras andra grejer e rätt dyra...:p

Okej ;) Ingen mer som har tips på schabrak som skulle kunna passa pållen? :D

Global och BR schabrak!
om du kollar i här i denna tråden så finns de en del av de färger som du vill ha.. o de kostar runt 250.- både BR o Global.

Senast ändrad:

ja alltså det heter ju allroundschabrak bara för att det är stort, hoppschabrak är ju sånna korta små som inte täcker hela sadeln...
så man har ju alltid allrondschabrak till hoppsadlar om man ska ha ett "vanligt" schabrak.

Du måste ju köpa de rosa gobalschabraket med rosa luva till. :love: de va ju ursnyggt ju! Synd att de inte fanns i dressyr modell då hade jag slagit till direkt..

Liknande trådar

Utrustning Har precis fyllt år och har fått massa pengar :love: (har stor släkt, vilket är bra ibland :devil:) Har iaf exakt 3046.40 kr :D Nu...
Svar
17
· Visningar
1 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar