JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyrhästarna har landat
Moderator
Hästnyheter
Måndag 8 juli är sista dag att anmäla alla ekipage till OS i Paris. Sveriges Olympiska Kommitté och dressyrens förbundskapten Bo Jenå...
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Hästnyheter
Let it Bee, som gick OS 2016 för Kanada, föll ner död mellan två hinder i terrängen på fredagen under Burnham Markets internationella...
Hästnyheter
Förbundskapten Bo Jenå har observerat klart, räknat och jämfört, vägt olika faktorer samman. Nu har han sin trupp klar för dressyr-EM på...
Guldfasanerna
Svar: 1 519
Visningar: 130 236
Djur
Tips mot hårbollar!
Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Buck
11 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 2
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag tror han kommer växa från de om du gör som du gör nu 🙂 inte undvika utan träna.
Knut går vissa promenader kopplad med för jag inte...
Nepenthe
Idag kl 16:23
Svar: 1 207
Visningar: 71 511
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Apropå att man helt plötsligt inte kan sitta ner i trav: jag har suttit som en påse skräp senaste tiden. Sitter liksom uppepå och hittar...
Jfrelin
Alldeles nyss
Svar: 1 235
Visningar: 96 557
Grenar
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Oj, de ic jag mött har främst varit just i verksamhet och imp Irland. Inte en enda av dem hade minsta tendens att sticka/dra. Inte hårda...
Alexandra_W
52 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Jag älskar zaczess Ohio, men håller med dig om att zaczess ridbyxor med gylf är hemska! Då jag gillar verkligen deras tights, men inte...
Silje
Idag kl 17:14