Dressyrgjord!!

M

Mistrelle

Var kan jag få tag på en svart sådan som inte kostar så mycket, men ändå i någorlunda kvalite?
Nån bra hemsida kanske?

Sv: Dressyrgjord!!

Mina favoritgjordar kommer från Bucas. De är i textilmaterial (= lättvättade, lätta att hålla snygga och skaver inte) och finns med och utan resår (föredrar personligen utan) i svart, vitt och brunt. Priset är också väldigt humant, ligger på 200-300 kr någonting.

Finns bl.a. på Lyckås ridsport (http://www.lyckasridsport.se/index.htm). Är du dock ute efter en lädergjord så finns det ju en uppsjö av modeller, men blir det ju ett annat pris förstås...

vill du ha en lädergjord som inte kostar allt för mkt så rekomenderar jag Globus, det är resår på den oxå, men jag gillar den skarpt. den kostar ca 500 men man får mycket för pengarna=)

Jag är jättenöjd med min lädergjord från Lyckås (egna produkterna), svart med resår i båda ändar. Kostar ca 400 kr, klart prisvärd!

Mjuk och fin från början och att hålla ren. Jag har spolat alla mina andra gjordar nu, inklusive bucas.

Hittade äntligen en med humant pris!! :bump:
Det är en svart capriole med resår i båda ändarna. Den är även anatomisk. Riktigt kap :love:
Kostade 398:- på my one

Liknande trådar

Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 010
Senast: Dunet
·
Kläder & Bli fin Jag har fått för mig att jag vill ha en skinnrock, men den jag egentligen vill ha är så orimligt dyr att den inte är ett alternativ...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: escodobe
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·
Foder & Strö Jag är orolig över min hästs luftvägar. Står inackorderad och min stallägare har i mina ögon bara fått tag i sämre kvalite på halm...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka