Äntligen hemma efter en lång helg med banhoppning och terräng. Idag så har fuxtanten fått prova på terränghoppning för första gången "på riktigt". Det var störtkul tyckte hon och hon drog järnet med mig hängandes i manen ungefär...
Vi hoppade lite enklare hinder, lite stockar, en trappa, koffin, vatten och uthopp (som var det enda som var lite läskigt).
Bilder kommer från terränghoppningen!
Ni får jättegärna komma med konstruktiv kritik. Det var som sagt första gången för hästen, och jag var lite ringrostig.
Vi började lite lätt för att prova hur suget skulle bli...
Som sagt, nerhopp var lite läskigt. Det är bra om piloten har tyglar av styrbar längd och inte bara litar på hästen jämt...Jag var rädd att rycka henne i munnen...
*FLER BILDER I NÄSTA INLÄGG*
Superhäst som var jätteglad över att få springa fort för en gångs skull i alla fall!
Vi hoppade lite enklare hinder, lite stockar, en trappa, koffin, vatten och uthopp (som var det enda som var lite läskigt).
Bilder kommer från terränghoppningen!
Ni får jättegärna komma med konstruktiv kritik. Det var som sagt första gången för hästen, och jag var lite ringrostig.
Vi började lite lätt för att prova hur suget skulle bli...
Som sagt, nerhopp var lite läskigt. Det är bra om piloten har tyglar av styrbar längd och inte bara litar på hästen jämt...Jag var rädd att rycka henne i munnen...
*FLER BILDER I NÄSTA INLÄGG*
Superhäst som var jätteglad över att få springa fort för en gångs skull i alla fall!