Dressyrfrack

B

Birke

Har man dressyrfrack när man rider CNC**? Tänkte att eftersom det är tillåtet att rida dressyren på kandar. I TR står att det är tillåtet med hatt fr. CNC** Eller är det bara internationellt som man har frack? Hur är det på SM för YR ?:confused:

Sv: Dressyrfrack

man får ha hatt och frack i ** om man vill. man kan även ha kavaj + hatt eller kavaj + hjälm.
på Uddens ** i höstas såg jag alla 3 varianterna

+ att man i internationella * klasser även får ha hatt och frack fast inget kandar.

PrinceFair skrev:
man får ha hatt och frack i ** om man vill. man kan även ha kavaj + hatt eller kavaj + hjälm.
på Uddens ** i höstas såg jag alla 3 varianterna

JAG föredrar att ha kavaj + hatt i dom nationella ** klasserna så slipper man byta till kavaj när man skall hoppa en halvtimme senare.

Känns som en evighet sedan jag red en nationell ** klass och ännu mer än evighet tills jag kommer dit igen:crazy:

wert skrev:
+ att man i internationella * klasser även får ha hatt och frack fast inget kandar.
vad roligt, det visste jag inte :)

då kanske man får ta och fundera på att införskaffa frack och hatt snart då :D

ja i år blir det nog ingen frack som det ser ut nu....:(

men man vet aldrig.....:angel:

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: Ajda
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 273
Senast: Jeps
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 610
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka