Dressyren i fättävlan?

Sv: Dressyren i fättävlan?

Ja! Iallafall vad jag har förstått...

Det tycker jag är skitdumt :mad:

I andra länder får man rida lätt långt upp i klasserna.

En häst kan ju vara "unghäst" även om det inte är 4år.

Nu går man tillbaka i tiden igen. tråkigt!!

Nä fel, upp tom 4 år :angel: Så du får rida lätt på dina 1, 2 och 3 åringar oxå ;)

Jag noterade också det. Intessant.
Någon som är förvånad? Kan man krångla till en formulering så gör man det :idea:

Hittills har det ju varit så att man fått växla mellan lättridning och nedsittning enl eget tycke. Är det någon som vet om det blir kvar? Sen är jag inte säker på att det är helt spikat att man endast får rida lätt på 4-åringar. Det var väl bara ett förslag?:confused:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: MJLee
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Amanda_F
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
581
Senast: Mli
·
Dressyr Fast jag har svårt att tro att man inte kan få tillräckligt flashiga rörelser för att behålla intresset och samtidigt träna och rida...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 788
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar