dressyr träningstävlingar&LD

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

cornelia_

Hejsan alla bukefalosar(; är det någon som har nån aning om en LD i dressyr för c-ponny bara innebär skritt o trav? jätte tacksam för svar mvh cornelia:);)

Sv: dressyr träningstävlingar&LD

Samtliga LD innehåller bara skritt och travdelar.

Finns det alltså LD i dressyr? Har aldrig sett någon så jag trodde det inte fanns:o

Japp det finns LE också. Då är det enbart skrittrörelser i programmet. På www.stallbacken.com finns alla dressyrprogram om du vill titta på dem.:) Klicka in på dressyr och sedan dressyrprogram.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 699
Senast: Nikan
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
772
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 246
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
466
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka