Dressyr med islandshäst 2

Sv: Dressyr med islandshäst 2

Kan det vara Sofie osm var med i Stallmagasinet, och som finns här på forumet? :)
Tycker jag känner igen hästens namn nämligen :)

Det stämmer, fast det var lite felstavat. Hon får själv ge sig till känna om hon har lust. :-)

Det stämmer, fast det var lite felstavat. Hon får själv ge sig till känna om hon har lust. :-)

Jo det är jag som är Sofie, min häst heter Kyljan frá Kykjuholti:-) Om allt går vägen kommer vi starta i en LA:1 på klubbtävling i December, håll tummarna:-) Att han klarar det vet jag, men man vill allra helst ha bra poäng också...

Jag har aldrig sagt att jag INTE ska utvecka tölten hos min häst..Däremot har ja sagt att ajg inte kommer TÄVLA tölttävlingar..
Så nä förstår inte varför jag får kretik..
Och de som nu väljer att ha sin isis som 3 gångartare OCH???

vem bryr sig?? finns ju en eller 2 häsr inne som tävlar rätt högt med sina islänningar inom hoppning..

Ovanligt ja vet men de finns..

Och ett hbl är både hopp och dressyr häst i ett;)
Jag köpte ett dressyrsto som kunde hoppa inte fick jag några blickar där..

Jag har också skolat om travare och hoppat har heller inte fått kommentararer om fel ras..

Men kommer amn med en isis på en dressyrbana blir de kommentarar..
Jag har både island och halvblodskorsning. Och jag kan säga att jag möter rätt mycket fördimar om min isis när jag är ute och hoppar.
så jag skriver lite under på fördomarna. =)

Jag har både island och halvblodskorsning. Och jag kan säga att jag möter rätt mycket fördimar om min isis när jag är ute och hoppar.
så jag skriver lite under på fördomarna. =)
Å andra sidan kan jag också säga att alla varmblod jag haft har mött blickar med. Korsningen med. Allt som inte vart dyrt och exklusivt :p

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
731
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
226
Senast: Roheryn
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
527
Senast: Mli
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
621
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden