Dressyr istället för hoppning ?

J

Jarth

hejsan jag och min häst blir jämt nervösa när vi hoppar det spelar ingen roll vikken höjd utan jämt så hoppar hon som en planka förut var hon smidig och hoppade vilken höjd som hellst och nu när man rider dressyr så slappnar båda hon och jag av och båda trivs i de oxå ska jag börja rida mer dressyr en hopp ? för hon stormtrivs när man rider dressyr och vill verkligen jobba :D

Sv: Dressyr istället för hoppning ?

Det är alltid kul att testa något nytt :) men förvänta dig inte att h*n är lika avslappnad på tävling bara som på träning ;)

Sv: Dressyr istället för hoppning ?

okej :) men jag får hoppas att hon även är avslappnad på tävlingarna med men man vet ju alldrig :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: Lutten
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
964
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar