Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Kommentatorerna är ju påtagligt värdelösa. Gunilla är mesig och Roger! Ja, vad säger man? Om man hade satt någon så okunnig, typ mig, på att kommentera fotboll hade det blivit folkuppror. Man minns med nostalgi gamle Anders Gernandt som kommenterade med entusiasm och ett gediget kunnande om sporten.
Finns det verkligen inte någon f.d. tävlingsryttare som skulle klara av jobbet att kommentera ridsport? Eller någon rimligt hästkunnig sportjournalist?
*kl*
Skrev just detta på svt sports facebooksida:
Och visst saknar jag Anders G . Men sådana gamla allvetande militärer har vi inte längre.
KL
Kommentatorerna är ju påtagligt värdelösa. Gunilla är mesig och Roger! Ja, vad säger man? Om man hade satt någon så okunnig, typ mig, på att kommentera fotboll hade det blivit folkuppror. Man minns med nostalgi gamle Anders Gernandt som kommenterade med entusiasm och ett gediget kunnande om sporten.
Finns det verkligen inte någon f.d. tävlingsryttare som skulle klara av jobbet att kommentera ridsport? Eller någon rimligt hästkunnig sportjournalist?
Lite ska det väl vara så att det är en journalist som är intresserad och lagom kunnig som leder samtalet och som kan förklara även för dem som inte själva är experter, och en expertkommentator som kan förklara och kommentera även så att de mer insatta får ut något av det.
Ja!Jan Brink hade nog kunnat vara intressant som expertkomentator!
Ja!
Han brukar väl gilla att synas också