alazzi

Trådstartare
Hur ska jag övertyga min man om att hästen behöver detta:angel: :)

Syns dåligt men på täcket står det "American hot stuff"

0007893.JPG

Senast ändrad:
Sv: Dreggel

Vad häftigt!!! Lite annorlunda mot annat som finns att köpa...hm, kostar? Var?... måste nog fundera ut nåt bra att säga till min man:angel:

F*n, kom just på att jag då måste byta häst...har ju inte någon amerikansk representant här än, planerar att betäcka korsningen med en app. dock och då blir det bara 50%...

Täcket finns i min lokala butik på extrapris just nu. Nedsatt till 99.90 Euro. Forftarande dyrt för ett svettäcke:crazy:

alazzi skrev:
Täcket finns i min lokala butik på extrapris just nu. Nedsatt till 99.90 Euro. Forftarande dyrt för ett svettäcke:crazy:
Jo, lite dyrt... men va sjutton, hur många behöver man??? Ett sånt räcker ju till flera hästar (man rider ju bara en i taget;) )...*fortsätter hitta bra köpskäl*...

Jag tindrade med ögonen och sa att jag ville ha ett sånt täcke. Då tittade mannen på mig och sa "kan du motivera det på ett bra sätt?" och det kan jag ju inte. Vi HAR redan svettäcke, typ 20 Euro på Lidl...Grönt och tråkigt.

Lite svårt att bara råka köpa det och sen "hitta" det i en garderob, "åh den där gamla trasan";) :rofl:

:rofl: Ja jisses, det är inte lätt att mörka ett sånt inköp... Nä, jag ska försöka "smyga" in ett svettäcke av halvdyr sort... ca 700:- på B*rj*s...Mitt jutetäcke som jag avgudat sedan jag köpte det har börjat trasa sönder... måste ju ha nåt att slänga på hästen efter träningarna;)...

alazzi skrev:
Hur ska jag övertyga min man om att hästen behöver detta:angel: :)

Syns dåligt men på täcket står det "American hot stuff"

0007893.JPG

OBS! Detta svar får bara läsas av tjejer! Så är du man, sluta läsa nu!

Det är busenkelt! Ett gammalt beprövat trix är att om man vill ha ett positivt svar av sin man/sambo, så ska man ställa frågan direkt efter att man haft sex. Det är också rätt tidpunkt att ta upp lite känsligare saker överhuvudtaget, de är liksom mest mottaglig just då... :-)

cowsense skrev:

Det är busenkelt! Ett gammalt beprövat trix är att om man vill ha ett positivt svar av sin man/sambo, så ska man ställa frågan direkt efter att man haft sex. Det är också rätt tidpunkt att ta upp lite känsligare saker överhuvudtaget, de är liksom mest mottaglig just då... :-)

Fan, du får ju inte läcka våra hemligheter. Tänk om nån man skulle läsa det där... :o Jisses så svårt vi skulle få det i framtiden... :p Men det är dock ett väl beprövat knep för att få vår vilja igenom... Funkar varje gång. :banana: :rofl: :banana: :rofl:

Men det är ju faktiskt på rea... Tänk så mycket pengar ni sparar om ni köper det nu istället för att vänta tills priset har gått upp. Förr eller senare ångrar man sig och då bara MÅSTE man ha den där saken som man blev så förälskad i. Lika bra att slå till direkt. :angel: Om inte annat kan du väl säga att du fått den i present?

cowsense skrev:

Haha! :D Det är så sant! :bow:

cowsense skrev:

TUR att inte min gubbe är på buke!!:rofl:
mitt knep är....
När han behöver nya dataprylar så säger jag att ..
" eftersom vi har lite pengar över nu så kan ju du passa på att köpa grejen till datorn nu :angel: " då blir han glad, och efter en stund fortsätter jag med att "javisst ja! jag såg ett täcke nu som äntligen kan passa pållen till ett bra pris, de han har börjar läcka igenom":o och de sitter ju sååå tokigt på honom :angel:

Om du tröttnar på det kan du väl skicka det till mig??:angel:

:bump: :bump: :bump: grön...grön...grönare av avund!!!:eek: Lova att du visar var du köpt det när jag kommer ner i Augusti!!! Snälla:crazy: ...Jag vill ha!:love:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MajaKattis
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka