Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, lite dyrt... men va sjutton, hur många behöver man??? Ett sånt räcker ju till flera hästar (man rider ju bara en i taget )...*fortsätter hitta bra köpskäl*...alazzi skrev:Täcket finns i min lokala butik på extrapris just nu. Nedsatt till 99.90 Euro. Forftarande dyrt för ett svettäcke
Lina_Olsson skrev:äh, det gamla täcket kan väl gå sönder?
alazzi skrev:Hur ska jag övertyga min man om att hästen behöver detta
Syns dåligt men på täcket står det "American hot stuff"
cowsense skrev:OBS! Detta svar får bara läsas av tjejer! Så är du man, sluta läsa nu!
Det är busenkelt! Ett gammalt beprövat trix är att om man vill ha ett positivt svar av sin man/sambo, så ska man ställa frågan direkt efter att man haft sex. Det är också rätt tidpunkt att ta upp lite känsligare saker överhuvudtaget, de är liksom mest mottaglig just då... :-)
cowsense skrev:OBS! Detta svar får bara läsas av tjejer! Så är du man, sluta läsa nu!
Det är busenkelt! Ett gammalt beprövat trix är att om man vill ha ett positivt svar av sin man/sambo, så ska man ställa frågan direkt efter att man haft sex. Det är också rätt tidpunkt att ta upp lite känsligare saker överhuvudtaget, de är liksom mest mottaglig just då... :-)
TUR att inte min gubbe är på buke!!cowsense skrev:OBS! Detta svar får bara läsas av tjejer! Så är du man, sluta läsa nu!