CosmicQueen
Trådstartare
Mitt sto är ju dräktigt som nog dom flesta vet... :smirk: Borde vara på runt dag 60 nu....Sedan ett par dgr tbx så har hon varit väldigt dålig på att äta krafftfoder...hon som normalt slukar allt... Hö o gräs äter hon som vanligt o är i övrigt som vanligt o nyligt kollad av vet. så hon borde ju inte vara dålig...? Har plockat bort Betamixen nu då det verkar som om det är den hon ratar mest, så nu får hon Fibergi o Betfor o då äter hon hyfast, men inte alls som i vanliga fall...
Jag kopplar ju såklart detta till dräktigheten, kan det ha något med det o göra...? Någon som har upplevt detsamma eller har någon teori...?
Människor kan ju få avsmak för det dom älskar som mest då dom blir gravida, hur är det med djur, kan dom känna likadant...?
Jag kopplar ju såklart detta till dräktigheten, kan det ha något med det o göra...? Någon som har upplevt detsamma eller har någon teori...?
Människor kan ju få avsmak för det dom älskar som mest då dom blir gravida, hur är det med djur, kan dom känna likadant...?