Dräktighetsundersökning via blodprov

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Chania
  • Startdatum Startdatum
C

Chania

Hej!
Vet någpn om man kan ta blodprov för dräktighrtsundersökning på 90 dygnet? I så fall vilket lab skall det skickas till? Våran vet. säger att det tidigast går att ta från 120 dagar, men har för mej att det ska gå tidigare och tycker det vore smidigt att slippa åka till klinik med stoet.
Tacksam för svar :angel:

Sv: Dräktighetsundersökning via blodprov

Jag kollade mitt sto på 90 dygn med blodprov och det funkade alldeles utmärkt. Konstigt att han säger 120 dygn...

Det var vad jag också trodde, men vet du till vilket labb det blev skickat?

Nej...kommer inte ihåg, det var för två år sedan jag kollade innan en 90 dygns avgift... Men det ordnade vetrinären själv, så det gick genom jordbruksverket...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 395
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Hej djurfolk! Jag undrar om det finns någon med erfarenhet av läkemedlena Onsior och Fenemal till hund? Min Pekingesekille har fått...
Svar
2
· Visningar
8 315
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 289
Senast: EmmaW
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 976
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring