Så finVisa bifogad fil 79114
En dagsfärsk bild på min dam, ca dygn 150 nu. Tyckte hon blev jättestor förra dräktigheten, men blir nog ännu rundare denna gång...
Hur stor är när hon inte är dräktig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så finVisa bifogad fil 79114
En dagsfärsk bild på min dam, ca dygn 150 nu. Tyckte hon blev jättestor förra dräktigheten, men blir nog ännu rundare denna gång...
Fin mageVisa bifogad fil 79114
Så fin
Hur stor är när hon inte är dräktig?
Fin mage
Oj då. Läste inte så noga tydligen. Springers Charleston RC.
Du har bra utgångsläge till drömhästen iallafall vilken hingst har du valt?Alltså när jag köpte henne från DK så var hon pinnsmal, rentav mager, fick flera frågor om hon var ett fullblod direkt från banan... Men efter en kur magsårsmedicin och fri tillgång på hö så blev hon lagom rund och go'...
Håller tummarna att den innehåller min framtida drömhäst....
Du har bra utgångsläge till drömhästen iallafall vilken hingst har du valt?
Försökte läsa mig till vilken raskod fölet bör få, men det var verkligen snårigt… Men jag tror ändå att asrp är rätt förening att registrera i, då får ju avkomman gå treårstest och årgångschampionat.
Vill du klura själv så står allt här. Glasklart.
https://www.asrp.se/wp-content/uploads/2020/04/avelsprogram-2020.pdf?x59544
Ja det är inte lätt. Men kanske har du rätt faktiskt. Jag vill ju att avkomman ska kunna vara med och visa upp sig.
Vad fin hon ärFörsökte fota lite mage idag, men ponnyn var lite mycket i vägen hela tiden… Dygn 184.
Visa bifogad fil 79234
Vad fin hon är
Är det bara jag som funderar på namn? Har ni det klart eller känner ni efter när fölet kommit?
Förra gången jag väntade föl hade jag en lång lista på namn. Denna gång har jag inte ens vågat tänka på det . Stackarn kommer väl vara namnlös länge om den leverÄr det bara jag som funderar på namn? Har ni det klart eller känner ni efter när fölet kommit?
Är det bara jag som funderar på namn? Har ni det klart eller känner ni efter när fölet kommit?