Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja Västeråsponnysarna!Nu droppar mjölken. Hon har varit nere i halmen en gång men ångrat sig. Far omkring som en elvisp i halmen till och från. Men nu står hon som klistrad vid sitt fönster och glor på passerande människor och djur. Får väl se när hon får ro att föla
Kom igen ponnyn!
Heja Västeråsponnysarna!
Dessvärre är hon bara låtsasponny, så hon verkar inte ta åt sig. Istället går hon i godan ro och letar mat i halmen och påminner mest om en myrslok. En väldigt stor, rund och gul myrslokHeja Västeråsponnysarna!
Typiskt!Dessvärre är hon bara låtsasponny, så hon verkar inte ta åt sig. Istället går hon i godan ro och letar mat i halmen och påminner mest om en myrslok. En väldigt stor, rund och gul myrslok
Mitt sto ångrade sig. Nu känns det som att det är jättelångt kvar... Hon har varit helt lugn efter helgen och visar inga fler tecken.
Så segt! Min snarkar sig igenom hela nätterna, skönt att någon av oss får sin skönhetssömnMitt sto med.. hon verkar tycka att vi minsann kan vänta ett tag till
Så segt! Min snarkar sig igenom hela nätterna, skönt att någon av oss får sin skönhetssömn
Fast imorse hade hon faktiskt små små kristaller eller vaxproppar igen (hur ser jag skillnad?). Men det hade hon å andra sidan för 10 dagar sen också.
Håller tummarna för dig!Vad jag förstod det som så vaxproppar smälter i handen, precis som vax fick jag det förklarat för mig iaf.
Sen om det stämmer det vet jag icke..
Förverkar imorse och mjölktest visa ingen ändring av färg, så borde vara nära nu...
komsi..
Desamma, vilket dygn är ni på?Håller tummarna för dig!
Vi är på 332Desamma, vilket dygn är ni på?