Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ikväll hade mitt sto en droppe på spenen, vitaktig och klibbig!
Ingenting än Larmet gick två gånger natten till igår, hon låg ner men sen hände inget mer. Igår var juvret likadant och hon var orolig och sparkade mot magen när hon kom in för kvällen. Var säker på att hon skulle föla i natt men icke. Hon har varit hur lugn som helst hela natten...Hur går det?
Min har vit mjölk nu .. så hoppas hoppas
Fölsäkrade hage såklart jäkla telefon.Husse försäkrade hade igår med trästaket och tråd på insidan. Tror faktiskt Majsan kommer lägga in en vräkningsorder på sin bebis innan tiden går ut känns de som. Hon visar tecken på att barnet nu faktiskt får lämna värmen och komma ut. Så nu blir de koll varannan timme närmaste veckan, husse tror hon vräker barnet till Helgen men vi får se Han säger att han känner igen tecknen från hennes mamma.
Japp de måste de av någon mystisk anledning Min mor sa idag att bara för att hon hälsade på de fölungar som kommit hittills kommer de stoet hon väntat längst på föla idag efter de var på besök bara för att Hände förra året med, de var nere på dagen och på kvällen kom fölungen. Ibland undrar man om de jäklas med oss människor?Har nu ägnat mig åt att skriva blogginlägg om att föl är fantasidjur som inte finns i verkligheten. För precis så känns det. Över 25 dagar av fölning-på-g-tecken, och fortfarande står hon ensam i sin box. Måste hon liksom testa sig igenom hela listan tre gånger?
Ah, jag kan alltså skylla på min sambo för att det tar tid?! Han har nämligen inget inbokatMin dåvarande sambo bokade vandringstur när det fölningsdags första året eftersom citat "äckligt". Gissa vem som bestämde sig för att föla sista natten innan mannen åkte och vem som fick kavla upp ärmarna?