Här kom det föl vid 00.45, ser ut att vara en hingst. Han har vatit uppe på benen några ggr, men verkar ha lite problem att dricka, även från flaska.... Så funderar på att ta ut veterinär, eller om man bara måste kämpa med honom själv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt maidensto som också ska ha i början av juni har börjat sätta pyttejuver - jag är inte oroad alls för henne, så jag hoppas det inte finns anledning till oro för dig hellerJag börjar bli lite orolig över mitt swb-sto som ska föla i början av juni.
Hon har börjat fylla upp juvret och dessutom kommer det lättmjölk ur spenarna om jag trycker ut en droppe.
Hon är stor och trött. Jag såg hur fölet levde om för en stund sedan så jag hoppas allt är bra.
Men min ska ha i juli. Så ytterligare en månad.Mitt maidensto som också ska ha i början av juni har börjat sätta pyttejuver - jag är inte oroad alls för henne, så jag hoppas det inte finns anledning till oro för dig heller
Mitt sto började förra året sätta ljuver två månader före beräknat datum. Det var andra fölet och hon var en månad tidig med allt jämfört med första fölet. Trotts sina tidiga förberedelser fölade hon på dygn 327.Men min ska ha i juli. Så ytterligare en månad.
Ah jag fattar - men det stod juni så jag trodde det var ganska likaMen min ska ha i juli. Så ytterligare en månad.
Ja men det gör det ju. Så dumt. Autokorrekt.Ah jag fattar - men det stod juni så jag trodde det var ganska lika