dräktig,,,,kass i magen????

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare nettanbabe
  • Startdatum Startdatum
N

nettanbabe

har ni råkat ut för att era ston har varit kassa o magen när dem e dräktiga..min står o droppar ner hela gången ibland..o hela svansen o bakbenen e helt äckliga..bajset e inte så farligt löst men d droppar ändå...sen kan hon va bra i magen ett tag o sen kass igen...blir så trött på det hon har aldrig haft det såhär förr kan det bero på dräktigtheten...?????

Mitt skäcksto (på bilden) var lös i magen i vintras när hon var dräktig. Men jag tror inte det började förrän efter jul när hon började få hösilage. Då började jag ställa in henne och ge torrhö ett mål och då höll hon sig fin.
Kan väl vara hormonerna som spökar!?!?

min får oxå hösilage men det har hon alltid fått...hon blev bra i magen när hon gick ut på bete eller vad man ska kalla det..inte mycket gräs alls...sen blev hon kass igen när vi börja stödfodra med hösilage...men sen bra igen när årets skörd kom in...sen kass igen...så höet tror jag inte d beror på måste va för att fölisen e i magen..hoppas den kommer nuuu...beräknad 3 aug...

Liknande trådar

Avel Har ett sto som betäcktes (fribetäckning) förra sommaren. Vi åkte från hingsten 1:e juli. Sen dess ingen brunst. Magen har växt men...
Svar
15
· Visningar
3 023
Senast: Karro-Lina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 648
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 254
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka