SnigelEffekt
Trådstartare
Står i valet och kvalet mellan att dra av pålle skorna eller sko om! Hade honom barfota ett tag i våras (vanlig hovslagare) och han var inte så speciellt öm på annat underlag än grus. Asfalt gick helt okej och hagen var inga problem! :smirk:
De jag funderar över är att de är vinter. MEN min hage blir i princip inte knölig alls. Jag ska fixa lösdrift (som han ska gå i oavsett) och naturligtvis får han boots!
Anledningen att jag vill sko av nu är att de "passar" med att han behöver skos om och att jag ska till Gotland i slutet på mars så jag hade velat haft han barfota ett tag innan så att jag hunnit se hur de funkar....
Nu skulle han isåfall bli verkad enligt AANHCP av en utbildad verkare....
Vill helst sko av nu. Hur hade ni gjort?
De jag funderar över är att de är vinter. MEN min hage blir i princip inte knölig alls. Jag ska fixa lösdrift (som han ska gå i oavsett) och naturligtvis får han boots!
Anledningen att jag vill sko av nu är att de "passar" med att han behöver skos om och att jag ska till Gotland i slutet på mars så jag hade velat haft han barfota ett tag innan så att jag hunnit se hur de funkar....
Nu skulle han isåfall bli verkad enligt AANHCP av en utbildad verkare....
Vill helst sko av nu. Hur hade ni gjort?