Downton Abbey-tråden

Ceta

Trådstartare
Nån som följer denna underbara serie?

Tittar på nyaste avsnittet på tredje säsongen just nu, och måste säga att jag bara äääälskar den amrikanska mormodern :love:

Vet ju vad som komma skall av reklamen, men hoppas ändå de har fel :(

Sv: Downton Abbey-tråden

Jag har följt den sedan starten. Älskar, beundrar, avgudar!

:love: :love: :love:

... Eftersom jag följer i Engelsk takt så skall jag inte säga så mycket. Men den är fantastisk!

ahaa, nej då får du inte avslöja! Hur långt före ligger de?

Tror att det är avsnitt 8 som går idag/imorgon? ^^

Jag tiger! Men åh så man engagerar sig för karaktärerna och vad som sker :D

ååååh, laddar du ner eller streamar?

Men :crazy: Va frustrerande! Tyckte reklamen för detta (första) avsnittet syftade till att hon skulle bli lämnad vid altaret, men så såg det ju inte ut :confused: Men man vet ju inte det fören nästa avsnitt :mad:

Det varierar :)

... Jag vill säga otroligt mycket, men då förstör jag överraskningen! ;)
Det är ju mycket sådant: Vinklat så man tror en grej skall hända, sedan händer något helt annat!

jo, men jag vill ju veta :crazy: :banana: :mad:

Har inte lyckas hitta det på streaming... vilken sida använder du?

Jag älskar Downton Abbey! :love:

Jag tycker dock att Mr Bates och Anna kan försvinna iväg på lämpligt sätt, dom tillför inte något alls till serien.

Just nu gör de inte det nej!

Men åh, Matthew och Mary är så söta tillsammans :D

Jag ääääälskar Downton Abbey! Följer i engelsk takt så ska inte säga så mycket även om jag gärna vill:D

Fast nej, jag gillar dem! Anna är ju den mest sympatiska i hela huset :love:

Självklart följer jag den! Har dessutom stans största crush på Matthew sedan säsong 1 :o
Följer också serien i engelsk takt, är för otålig för att vänta på svt.

Fast Branson (Allen Leech) är helt okej han med :love: ;)

Jag följer också, men hade tills i går helt lyckats missa att säsong tre redan är i full gång både i England och nu Sverige då. Tycker tyvärr redan sedan förra säsongen att det börjar bli lite väl tröttsamma intriger, men nä inte fan kommer jag kunna sluta titta ändå. :D

Haha, jag har också varit rätt förtjust i han som spelar Matthew (blev helt förvånad av att se honom i en filmroll nyss, kändes helt fel :eek: )

Jag följer serien i engelsk takt, inväntar med spänning kvällens avsnitt...

delvis kl

Men är det ingen mer äm jag som fäljer i svensk takt? :cry:

Jag följer serien i svensk takt och jag bara älskar den :love: Dessutom kan jag tydligen, enligt min sambo, inte titta på den utan att göra massa ljud typ "åhhhhh", "naaaw", "mäh" och liknande eftersom jag lever mig in i serien :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: soom
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 627
Senast: Farao
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 382
Senast: Dopy
·
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
4 995
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar