Dosering av metacam??

M

marielen

Har fått Metacam till vovven , men e inte säker på hur många ggr/dag jag kan ge honom...Han har Borrelios, o har fått detta som smärtlindring...Nån som vet?? :confused:

Sv: Dosering av metacam??

Jag blev lite fundersam eftersom det inte verkar som att den gett tillräcklig smärtlindring med dosen han fick i morse... Han har fortfarande jätteont o hoppar runt på 3 ben... Tack för informationen!!

Sv: Dosering av metacam??

Det bör ju stå på burken burken/förpackningen. Annars å receptustkfritet dom sätter på, annars kan man ringa å fråga för att vara på den säkra sidan.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 726
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 556
Hundhälsa Hej. Jag skulle vilja höra om någon av er har någon erfarenhet av Metacam och kräkningar. Nu är det så att min hund har spytt på...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: snorp
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 263
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar