Donald Trumps andra presidentperiod fortsättning på "Valet i USA"

För att för mig ligger det lite på gränsen, det finns liksom ingen poäng att skriva om ändå inte någon är intresserad av det man skriver. Men det har väl heller inte så stor betydelse, mer en reflektion så ingen anledning att starta en stor metadebatt om det.
Varför skulle man inte vara intresserad av ditt inlägg för att man gillar ett annat inläggs innehåll? Det är en väldigt konstig tolkning av gilla-knappens användning som åtminstone är väldigt främmande för egen del.

Jag kan tycka att ett inlägg kan vara intressant utan att jag gillar dess innehåll alls.

För att för mig ligger det lite på gränsen, det finns liksom ingen poäng att skriva om ändå inte någon är intresserad av det man skriver. Men det har väl heller inte så stor betydelse, mer en reflektion så ingen anledning att starta en stor metadebatt om det.
Men bara för att man inte gillar ett inlägg betyder det inte att det inte läses
Jag tycker du tolkar det tokigt och det är inte så jag använder gilla knappen i alla fall

Om Ukraina kommer det ut signaler om att Putin är villig att möta Trump, så det är inte helt dödläge utan det verkar faktiskt hända något.

The Guardian:

Putin ‘ready for negotiations’ with Trump on Ukraine war

Självklart vill Putin ha möte med Trump så fort som möjligt.
Russia is running out of steam.

Det är dyrt att föra krig.

Var nånstans ifrån får du förresten information av att det är dödläge i den konflikten?

Om Ukraina kommer det ut signaler om att Putin är villig att möta Trump, så det är inte helt dödläge utan det verkar faktiskt hända något.

The Guardian:

Putin ‘ready for negotiations’ with Trump on Ukraine war

Jo, men det verkar också som att allt godkännande av bistånd (också militärt då) till andra länder, förutom Israel och Egypten stoppas. Om än tillfälligt i vissa fall så blir det ju jävligt kännbart. https://www.reuters.com/world/us/tr...t-get-waiver-says-state-dept-memo-2025-01-24/

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka