Don Gregory, Don Davidoff

Farle

Trådstartare
Har sökt en stund men har gett upp.

Var hittar man info om dessa två? Är de alls i avel? Kommer mest fram till en massa hyllningssidor och nyheter men ingen information om avel eller vem som handhåller dem.

Tacksam för hjälp.
 
Sv: Don Gregory, Don Davidoff

Angående Don Gregory så finns han i dressurleistungszentrum Lodbergen programmet, så sök på det.

När det gäller Don Davidoff så pga dålig fertilitet så har det bara lyckats bli ett fåtal avkommor från honom, så han är inte i avel ( han såldes f ö till England från Paul Schockemöhle och co år 2002)
 
Sv: Don Gregory, Don Davidoff

Tack så mycket!

Då är det ganska dålig fertilitet i släkten överlag då? Don Charly(e. Don Gregory) har väl inte världens bästa kvalité heller?
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 931
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 507
Senast: Hermelin
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 136
Senast: Marvin
·
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyskfödda häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp