- Svar: 8
- Visningar: 1 434
Vid dressyrtävlingar i maj blev en av de startande missnöjd med sina poäng. Ryttaren, som själv är domare, skrev på sociala medier att två av de som dömt hennes ritt borde byta jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det betyder ingenting, ryttaren blir tillsagd att det inte är lämpligt att göra så och så ska det anses som ett straff, medans anmälarna ska tro att det blivit ett straff utdömt vilket det inte har.Det jag inte förstår är vad denna tillrättavisning faktiskt innebär. Blev inte så mkt klokare när jag läste dokumentet hos Hippson heller.
Nej det var en annan! Där var det en domare som kommenterat om en ryttare i en facebookgrupp om jag uppfattat det rätt.Är det här förresten samma händelse som stod för några veckor sedan också? Som handlade om att en domare kommenterat nåt om ryttare/domare på sociala medier, eller var det något annat? Såg nog bara en rubrik ang det så är inte helt säker vad det handlade om.
Aha okej. Det låter ju faktiskt värre än att "bara" vara missnöjd med sin bedömning och uttrycka det otrevligt. Fast å andra sidan vet jag ju inte vad domaren skrev om ryttaren.Nej det var en annan! Där var det en domare som kommenterat om en ryttare i en facebookgrupp om jag uppfattat det rätt.
Det var kanske överdomaren ? Skrev på Facebook om en ryttare åkte till DIN där även det där blev en tillrättavisning? Och sedan skulle öd följas upp på diverse sätt men det är bara blaha blaha.Är det här förresten samma händelse som stod för några veckor sedan också? Som handlade om att en domare kommenterat nåt om ryttare/domare på sociala medier, eller var det något annat? Såg nog bara en rubrik ang det så är inte helt säker vad det handlade om.