Domännamn

V

villi

Tänkte köpa ett domännamn, men jag kan inte komma på vad jag ska ta! Det är en sida med djurporträtt i blyerts. Men vad sjutton ska jag ta för namn!? Jag heter ju åsa och det blir ju inte så snyggt med asa :crazy: Någon som har nåt tips på ett snyggt namn?
 
Sv: Domännamn

Förr i tiden kallades jag villi (heter vilson i efternamn) men inte nu längre. Och det namnet är jag såå less på :smirk:

Svenska eller engelska spelar ingen roll. Funderade på djurportratt.nu, men jag vet inte... Det är ju lite tråkigt kanske.
 
Sv: Domännamn

villi skrev:
Förr i tiden kallades jag villi (heter vilson i efternamn) men inte nu längre. Och det namnet är jag såå less på :smirk:

Svenska eller engelska spelar ingen roll. Funderade på djurportratt.nu, men jag vet inte... Det är ju lite tråkigt kanske.
nje det är det väl inte.

blyerts.nu eller nåt.. ta nåt som går att förknippa med dina teckningar.
 
Sv: Domännamn

Mm.. kanske skulle funka. Eller carbo.nu (Carbo=latin för kol). Fast det kanske är långsökt?
 
Sv: Domännamn

Nää Carbo är lite häftigare :)

Man kan ju alltid förklara inne på sidan varför den sajt heter så :)
 
Sv: Domännamn

Det har du ju rätt i! Kanske ska ta det då. Tack för hjälpen bägge två!
 
Sv: Domännamn

Se upp bara så inget företag heter det och det är varuskyddat :D
 
Sv: Domännamn

Får väl hoppas på att inget av dessa företag råkar hitta min sida :angel:
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 011
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: MML
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 081
Senast: Rosett
·
Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
884
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp