Zizzy
Trådstartare
Som jag berättat i en annan tråd, så är en av mina hundar sjuk.
Min lilla dvärgpinscher har fel på hjärtat.
Vetrinären som ställde diagnos sa till mig att jag skulle ha pengar tillbaka på köpe skillingen och sa att jag skulle ringa till skk och be dem om råd, innan jag ringer till uppfödaren.
ringde till skk idag, och de sa att jag ska ha tillbaka 100% av köpe skillingen.(men hon lät väldigt tveksam.. ) är detta vanligt?
eller är det så varje gång en hund "får" ett dolt fel?
jag trodde att det typ var vissa procent..
som om när uppfödaren köper tillbaka en hund, efter en viss tid är det en viss %..
frågar er, någon kanske vet. jag är van vid min otur och har kanske fått fel uppgifter. vill helst inte ringa till uppfödaren innan jag vet helt säkert..
och vad i hela friden ska jag säga i telefon när jag ringer uppfödaren?
hon kommer nog gå i taket om jag känner henne rätt....
Min lilla dvärgpinscher har fel på hjärtat.
Vetrinären som ställde diagnos sa till mig att jag skulle ha pengar tillbaka på köpe skillingen och sa att jag skulle ringa till skk och be dem om råd, innan jag ringer till uppfödaren.
ringde till skk idag, och de sa att jag ska ha tillbaka 100% av köpe skillingen.(men hon lät väldigt tveksam.. ) är detta vanligt?
eller är det så varje gång en hund "får" ett dolt fel?
jag trodde att det typ var vissa procent..
som om när uppfödaren köper tillbaka en hund, efter en viss tid är det en viss %..
frågar er, någon kanske vet. jag är van vid min otur och har kanske fått fel uppgifter. vill helst inte ringa till uppfödaren innan jag vet helt säkert..
och vad i hela friden ska jag säga i telefon när jag ringer uppfödaren?
hon kommer nog gå i taket om jag känner henne rätt....