Dogman Professional- hundbur

U

ullis25

vad brukar en sådan hundbur kosta i butikerna? (den stora buren man har i bilen).

Sv: Dogman Professional- hundbur

Jag har 92,5x57,5x65,5 cm med en lutande sida (den mindre av de två) och betalade 998 kr. (eller något...) för den. Den större kostade några hundra till.

Finns det evkueringslucka framtill på dessa burar som säljs i affärer?

Går det att förankra dem i bakluckans lastöglor.... och går det att låsa buren?

Har en bekant som också letar efter en sån här bur, hon får inte plats med en riktig hundbur i sin bil tyvärr.

Hälsn BL

Lucka fram och i sidan på dem. Tror att du kan hänga i ett lås i dörrspännet.

Jag har 92,5x57,5x65,5 cm med en lutande sida (den mindre av de två) och betalade 998 kr. (eller något...) för den. Den större kostade några hundra till.
Nu sitter jag dessutom och ljuger.

Den mindre av de två burarna, och den jag har, är naturligtvis 77,5x48,5x57 cm.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 077
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Övr. Hund Egentligen en fortsättning på min tråd om att campa med hundar men frågan är lite specifik och kanske är det fler som undrar. Jag...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 734
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V