Döda kor hittade i ladugård

Sv: Döda kor hittade i ladugård

Usch! Varför finns dte så många hemska människor?

Fast om de var döda så är det bättre, djuren slapp lida.

Har de självdött så är det skottpengar på den som gjorde det....

Håller med om dom avlivades slapp dom iallafall lida! Men visst undrar man ändå hur människan är funtad tänk hur det luktar och i denna värmen *mår illa*:eek:

Hur kan man göra så?
Om det nu är han själv som avlivat dem, varför inte skänka bort dem till någon istället?

Den människan som gjorde så är inte riktigt frisk:devil:

för att det inte finns så många som vill/kan ta emot ett 20-tal kor som mjölkar lite halvdant.. Eller kan du?

Nej, i det håller jag med dig, det hemska var väl inte det att de avlivades egentligen utan att de fick ligga kvar och ruttna och inte blev omhändertagna. Även mjölkkor förtjänar ju värdiga slut.

Så jag hoppas verkligen att de i alla fall blev avlivade humant och inte fick självdö, det framgick ju inte av artikeln hur det verkligen var.

tyvär känns det som det där inte är så ovanligt, hemska människor det finns, o inga straff får dom :mad: :cry:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hittade döda hästar på nyinköpta gården (hippson.se) Köpte gård – hästar hittades döda i stallet - P4 Jämtland | Sveriges Radio Som jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 335
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 516
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 730
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två...
2
Svar
38
· Visningar
7 463
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar