Döda, döda, döda

snurpe

Trådstartare
:cool: Nya foton på Vulkan som fick sig en ny leksak. Toppenkul tyckte han :D Senare i bildspelet också några bilder på Vitnos och Katla :)

Bildspel

/snurpe

Åh, vilken härlig kisse Vulkan är :love: Vitnos ser ut som en liten prinsessa när hon ligger så :) Katla är också jättefin!

Fina katter du har.
Måste lära mig hur den där jäkla digitalkameran fungerar så jag oxå kan lägga ut lite foton.

Han ser så mjuk ut att man bara vill borra ner näsan i hans mage! :love: :D

Jag gillade näst sista kortet jättemycket, fiiina kissarna! :bow:

Åh vilken söt kisse! Är jättelik Marcus, min katt ;)
Näst sista bilden var urgullig! :love:

Nähe! :angel: Fast denna gång var det inte kissarnas fel (de brukar annars flytta mattor rätt duktigt). Denna gång var det vi som städade och flyttade omkring :smirk:

/snurpe

Han ser så mjuk ut att man bara vill borra ner näsan i hans mage! :love: :D

Jag gillade näst sista kortet jättemycket, fiiina kissarna! :bow:

Han är toppenmjuk och mysig :love: Puss säger kissarna på näst sista kortet :cool:

/snurpe

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
392
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
503
Senast: Krålus
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han... 2
Svar
22
· Visningar
1 218
Senast: Shilton
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små... 2
Svar
37
· Visningar
1 609
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Räcker garnet?
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Bojkott av butiker

Hund, Katt, Andra Djur