Död tråd?

mandalaki

Trådstartare
@bollen__ s tråd Reklam härunder - kan ni öppna den? När jag försöker göra det (på ipad och iphone) står det bara about:blank uppe i url-fältet.

@bollen__ s tråd Reklam härunder - kan ni öppna den? När jag försöker göra det (på ipad och iphone) står det bara about:blank uppe i url-fältet.
Det har hänt då och då för mig på buke med mobilen, fast aldrig kopplat till någon speciell tråd... Men just att det försvinner och bara blir en blank flik. (windows/nokia lumia)
Testade reklamtråden via telefonen nu, och det fungerade.

Har aldrig hänt via datorn.

Jag testade att slå av adblockern nu, och då kunde jag öppna tråden. Det hade alltså med den att göra. Men konstigt att det bara drabbar den tråden.

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 568
Senast: sjoberga
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Raderad medlem 149639
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 504
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 940
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama