Död ponny hittades på stranden - utan huvud

Sv: Död ponny hittades på stranden - utan huvud

Fy fan ... :eek:
Hoppas verkligen att de får tag på de som gjort det här! :rage:

Men herregud!:eek: Det kan ju inte vara sant! sjuka jävla människor finns det alltså!
Så jävla vidrigt!

Man blir mörkrädd :eek: Sååå djävla sjukt!!!

+1 :wtf::rage: Vansinnesdåd.

Vid slakt behålls ju delarna de lämnade istället för tvärtom :nailbiting::yuck:

Fy så hemskt. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen de bedövade den innan slakt, men tvivlar av det jag läser. Usch usch usch!

Man blir ju mörkrädd när man läser detta.

Vad finns det för sjuka människor som kan göra något sådant

Jag snabbläste den danska tidningsartikeln och enligt den låter det som om ägaren var inblandad, ja...:( Hemskt!

Jag tycker det står precis tvärtom. Den kända ägaren har uttalat sig att det är hennes häst, och att dådet skedde på hennes tomt, inget annat?

Nej det är det säkert inte men just därför oavsett bör man ju knappast sprida lösryckt ställningstagande/vinkel alltför lättvindigt som kan anses dömande vem som är skyldig eller inte SAS För att man "läst" det från journalist .

Gäller inte dig specifikt utan all liknade kommentarsfällning och oavsett ämne .

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I lördags kom anmälan in till länsstyrelsen Skåne. Enligt den har det hittats sex avlidna hästar i hagarna hos en djurägare bosatt inom...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: lady_vip
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den häst som hittades död i sin hage har nu undersökts av SVA. Polisens bedömning var att någon kunde ha våldfört sig på hästen, men...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I tisdags hittades en häst död i en hage utanför Rimbo. Hästen hade tydliga skador som den enligt förundersökningsledaren Lena Jacobsson...
Svar
5
· Visningar
1 616
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förra veckan hittades en häst död i en hage i Rimbotrakten med skador på genitalierna. Polisens första teori var att någon människa...
Svar
0
· Visningar
1 056
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama