Mia_R

Trådstartare
Var beställer jag provrören som tagelstråna ska stoppas i och hur lång tid tar det ungefär att få hem dem och att sen få resultatet? :confused:

Du beställer ett set hos SLU i Uppsala. Det följer med underlag o instruktion om hur testet ska göras (tror också att det ska vara Id kontrollant som gör det men jag är inte helt säker, har bara själv gjort det samtidigt som Id kontroll). Du skickar sen tillbaka underlagen till dem.

Att få underlaget tar bara några dar. Att få resultatet kan ibland ta lång tid, mycket beroende på hur mycket de har att göra.

Hälsn Ann

Stuteri Stubbäng

Tack för svaret, lilleman ska ändå ritas av så jag kommer att ha kontrollant ute. :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 121
Senast: Anna
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
1 118
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
317
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka